Tatra 815 8x8 AV-30
pro doplnění:
kolové redukce měly podvozky už v roce 1985 - speciální podvozky pro armádu (vyprošťováky vč. AV15, tahače přívěsů) a civilní sektor (jeřáby, hasiči, těžké tahače) s centráním dohušťováním. Nemám tušení jak by vypadalo u dvojmontáží.
Nechci se dále handrkovat a ztrácet čas. Pokud bude zájem o odladění modelového podvozku ať se autor ozve mailem ne přes fórum.
PS: Jinak znám pár maníku, kteří obdobným stylem skládají osobáky: předek z bouračky z rakouska, zadek z německa a finál je zaručeně nebouraný vůz z itálie po prvním majiteli (nebožtíku).
kolové redukce měly podvozky už v roce 1985 - speciální podvozky pro armádu (vyprošťováky vč. AV15, tahače přívěsů) a civilní sektor (jeřáby, hasiči, těžké tahače) s centráním dohušťováním. Nemám tušení jak by vypadalo u dvojmontáží.
Nechci se dále handrkovat a ztrácet čas. Pokud bude zájem o odladění modelového podvozku ať se autor ozve mailem ne přes fórum.
PS: Jinak znám pár maníku, kteří obdobným stylem skládají osobáky: předek z bouračky z rakouska, zadek z německa a finál je zaručeně nebouraný vůz z itálie po prvním majiteli (nebožtíku).
LBS
V žádném případě se nechci hádat, chraň bůh, spíš přispět do diskuze a vyjasnit původ vozidel. Bohužel v současné době se Tatra brání kusové výrobě na míru zuby, nehty, snažili jsme se nechat postavit velmi speciální podvozek pro hasičské potřeby a nebyli ochotní se s námi bavit, prý ať nám to někdo předělá ze sériového auta, což jsou ale těžké peníze navícpetr.truck píše:
Jinak bych rád podotknul že když si zákazník doslova vybrečí že chce jezevčíkový podvozek vzadu s tupláky a ten je možno bez problému sestavit ze součástí které se používají u seriových vozidel nejedná se o prototyp ale o VOZIDLO POSTAVENÉ NA MÍRU PODLE POTŘEB ZÁKAZNÍKA !!! což je naštěstí i v továrně Tatra v dnešní době možné . Ono všude v zahraničí je a bylo zcela běžné že se stavěla a staví auta přesně šitá na míru zákazníkovy to pouze u nás musel zákazník odebírat VESMĚS jen to co fabryka vytvořila ve velkých sériích . Ikdyž nalezly se i vyjímky čehoš dokladem může být například Škoda 706 ke které byla přidána třetí vlečná říditelná náprava Fiat u rakouzské firmy MUT stockerau a vznikla na ni nástavba s lineárním stlačováním na odvoz odpadu
Přijmi mou omluvu, příště budem řešit přes SZLBS píše:pro doplnění:
kolové redukce měly podvozky už v roce 1985 - speciální podvozky pro armádu (vyprošťováky vč. AV15, tahače přívěsů) a civilní sektor (jeřáby, hasiči, těžké tahače) s centráním dohušťováním. Nemám tušení jak by vypadalo u dvojmontáží.
Nechci se dále handrkovat a ztrácet čas. Pokud bude zájem o odladění modelového podvozku ať se autor ozve mailem ne přes fórum.
PS: Jinak znám pár maníku, kteří obdobným stylem skládají osobáky: předek z bouračky z rakouska, zadek z německa a finál je zaručeně nebouraný vůz z itálie po prvním majiteli (nebožtíku).
- Martin Happy
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 09.04.2006 18:28
- Bydliště: Plzeň, Praha
- Martin Happy
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 09.04.2006 18:28
- Bydliště: Plzeň, Praha
Tak sem si slípnul vaše AV-čko v 1:300 a je to bomba.je slepitelný.musel sem vypustit pár detajlíků a trošku mi ulítnul bok kabiny,ale je to hustý.Konečně dobrej vyprošťovák co vytáhne i sklápěčku v lomu
Spoluautor TripleM, autor LBS-MTX, Spoluautor Rally Legends
Většinu peněz nacpu do skutečného auta a sbírky WRC
Většinu peněz nacpu do skutečného auta a sbírky WRC
- Martin Happy
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 09.04.2006 18:28
- Bydliště: Plzeň, Praha
- Martin Happy
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 09.04.2006 18:28
- Bydliště: Plzeň, Praha
gratuluji k dokončení velmi povedená páce
Kinza - Petr: moje galerie
rozestavěné: T-162 4x4 dakar, T-815 6x6 GTC, T-815 4x4 nt
v přípravě: T-815 4x4 nt, T-815 6x6 nt
rozestavěné: T-162 4x4 dakar, T-815 6x6 GTC, T-815 4x4 nt
v přípravě: T-815 4x4 nt, T-815 6x6 nt