Stránka 2 z 4
Napsal: 16.12.2009 19:04
od štefíno
Napsal: 16.12.2009 19:51
od František
Pěkná práce.
Napsal: 16.12.2009 20:23
od D_C
teda nestačim valit oči. Fakt parádní práce, udělal bys ještě detailnější foto interiéru a zadní ásti vozu? ja jen jak moc to máš propracovaný
fakt paráda.
Napsal: 16.12.2009 20:32
od štefíno
Napsal: 16.12.2009 21:12
od Radim1998
Skvělá práce!
Napsal: 16.12.2009 21:32
od D_C
tak to zírám vypadá to dokonale.
Napsal: 16.12.2009 21:38
od štefíno
Dík dík
Až zas bude krize v lepení, tak si slepím další autíčko, miniboxů mám až až. Ale teď zas šup na LTM . Kola čekaj
Napsal: 17.12.2009 07:29
od modelar
Uh,m to je teda prcek. Škoda, že si takovýhle miniaturky nedávám já, to by se pak dobře dělali vojenský diorámata, kdybych si nějakej ten tank udělal v 1:300.
Vypadá hodně dobře.
Napsal: 12.03.2010 01:24
od štefíno
Napsal: 12.03.2010 07:36
od modelar
Hezké, proboha jak to děláš, takovéhle prcky s takovýma detailama?
Napsal: 12.03.2010 08:56
od D_C
tíhle lidé jsou zralí do psichiatrické léčebny. Fakt paráda. klobouk dolů.
Napsal: 12.03.2010 14:13
od štefíno
Modelar: Základem je ostrý skalpel a hodně trpělivosti. No a pak jen sehnat nějaké ty podklady(nebo fantazii jako u tohoto autobusu) a začít tvořit nějaké ty vylepšení
D_C: Dík
Napsal: 12.03.2010 19:12
od František
Karosa LC 737 je spíše známá pod názvem Karosa HD11
Je dvounápravový luxusní autokar se zvýšenou podlahou určený především pro dálkové linky nebo zájezdy. Tento vůz byl, jako první autobus v Karose, vyroben skeletově, okna jsou lepená (na rozdíl od ostatních vozů řady 700, která je mají uchycená v gumě), stejně je přichyceno i oplechování boků, střecha a podlaha. Design karoserie se liší od hranatých vozů řady 700, poprvé u Karosy byly použity lamináty pro zakulacené tvary karoserie (nárazníky, spoiler, přední i zadní čela, přístrojová deska řidiče). Pod podlahou karoserie se nachází zavazadlový prostor. Pohodlné a polohovatelné sedačky pro cestující jsou rozmístěny 2+2. Vůz je vybaven audio- a videosystémem se zavěšenou televizí, oproti běžným autokarům ale postrádal kabinu WC či kuchyňku. V pravé bočnici se nacházejí dvoje jednokřídlé výklopné dveře (první před přední nápravou, druhé za nápravou zadní). Na počátku 90. let 20. století se Karosa rozhodla pro výrobu moderních a luxusních autokarů se zvýšenou podlahou, což umožnilo zvětšit zavazadlový prostor (8,5 m³) mezi nápravami, který je u dálkových a zájezdových autobusů Karosa LC 736 nedostatečný (5,3 m³). Byl tak vyroben prototyp vozu LC 737, který byl rozsáhle testován. Později ale bylo rozhodnuto o výrobě prodloužené verze Karosa LC 757 (HD 12), takže jediný existující vůz LC 737 (HD 11) zůstal osamocen. Od roku 1992 byl v majetku společnosti Bulva Service Cerekvice nad Loučnou a v současné době je v provozu na linkách společnosti CAR-TOUR se sídlem v Opatovicích nad Labem
Napsal: 14.03.2010 09:42
od štefíno
Franto, dík za ujasnění. Je celkem zajímavé, že si autor miniboxu vybral zrovna tento autobus, který je teda jak jsem usoudil jediný vyrobený kus
Jináč jsem přes víkend pracoval jak na LTM tak na dalších miniboxech, teda oproti autobusu spíš pidiboxech. Pustil jsem se do Škody Felicie. Pidi proto, že model měří nějakých 12mm. Práce probíhaly dobře, model je vybaven interiérem a motorem. Opět jsem ho co nejvíce otevřel, má otevřené dveře u řidiče, kapotu a dveře od kufru. Nějak se mi podařilo stratit zadní nárazník, takže po příjezdu domů musím zhotovit. Po dokončení Felicie jsem se pustil do Octavie. Vyhlídl jsem si jednu trochu vytuněnou , takže Octavii dělám podle tohoto vzoru. Ta ještě dokončená není, zatím jsem tak v polovině prací. Co se týče detailů, tak ty budou zhruba takové jako u Felicie. Zítra dodám fotky....štefíno
Napsal: 14.03.2010 12:35
od Tomas
Už se těším na fotky. Ale jak to tady tak pozoruji, tak budu muset změnit adresu webu na pidiminimodel.cz