AD-28 TATRA 815
-
- Příspěvky: 137
- Registrován: 31.10.2007 15:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
AD-28 TATRA 815
Po zhodnocení anket na mých stránkách a také hlavně když jsem viděl, co všechno provádíte s modelem plošiny jsem se pustil do dalšího modelu. Zatím mám skoro hotové všechny pohledové výkresy.
Naposledy upravil(a) sochor frantisek dne 18.11.2010 22:39, celkem upraveno 2 x.
- Automaticke_pero
- Příspěvky: 490
- Registrován: 10.04.2007 21:55
- Bydliště: Marienbad
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 137
- Registrován: 31.10.2007 15:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To D_C: Na výkresu je znázorněn pouze kryt motoru. Dodělání motoru záleží na modeláři. Plánuji ovšem vytvoření interiéru. Asi zase jako setu ke stažení, protože do klasické vystřihovánky se to asi nepodaří, s ohledem na místo, narvat.
To Automaticke_pero: V plánu ji mám udělat civilní v klasickém světleoranžovém nátěru. Něco jako níže.
Foto použito ze stránek http://www.ckd-jeraby.cz
Na osmikolový podvozek bych umístil AV-30 z Prahy nebo Plzně.
I když civilním jeřábu na 8-kolovým podvozku taky něco je...
To Automaticke_pero: V plánu ji mám udělat civilní v klasickém světleoranžovém nátěru. Něco jako níže.
Foto použito ze stránek http://www.ckd-jeraby.cz
Na osmikolový podvozek bych umístil AV-30 z Prahy nebo Plzně.
I když civilním jeřábu na 8-kolovým podvozku taky něco je...
-
- Příspěvky: 57
- Registrován: 05.03.2010 08:26
Mohu se zeptat jak to jde s modelem???
Jinak pár foto interiétu atd:::
http://www.pozary.cz/clanek/18305-repas ... y-danfoss/
Jinak pár foto interiétu atd:::
http://www.pozary.cz/clanek/18305-repas ... y-danfoss/
-
- Příspěvky: 137
- Registrován: 31.10.2007 15:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 57
- Registrován: 05.03.2010 08:26
-
- Příspěvky: 137
- Registrován: 31.10.2007 15:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Další pokrok...
Jediná velká nepřesnost je nedostatečná délka pístů ramene - proto to podložení párátkem.
Více fotek http://firebox.wz.cz/projekt.html
Jediná velká nepřesnost je nedostatečná délka pístů ramene - proto to podložení párátkem.
Více fotek http://firebox.wz.cz/projekt.html
-
- Příspěvky: 137
- Registrován: 31.10.2007 15:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Po delší době se opět hlásím s pokrokem. Model je téměř dokončen. Na pracovním modelu jsou všechny mechanismy funkční - zvedá se a sklápí výložník, zasouvají se jednotlivé díly výložníku, celá nástavba se otáčí kolem své osy, vysouvají se podpěry.
Až osadím buben s lanem (poslední práce), pak již patrně nebude možné zasunovat díly ramene - budu muset vyřešit napnutí lan mezi kladkami a kladnicí s hákem.
Model plánuji vydat ofsetem, jako další sešit v klasickém měřítku 1:100. Bude se dát sestavit jednoduchá verze (cca 12 dílů) a složitá. Zde bude na výběr mezi přepravní polohou doplňkového dílce výložníku a pracovní polohou.
Po slepení pracovního modelu mohu říci, že složitější varianta modelu, zvláště pokud se dělají pohyblivé mechanismy, dá hodně zabrat. Model není určen jen "miniboxovým" modelářům, ale i těm, kteří si chtějí hrát se spoustou drobných dílků.
Závěrem bych doplnil pár info o předloze:
AD 28 je jeřáb se čtyřdílným teleskopickým výložníkem délky 26m s možností montáže stavebního nástavce, postavený na upraveném automobilovém podvozku TATRA 815 PJ 28 170 6x6.1.
Plně otočný vršek (v rozsahu celých 360 stupňů) se sklopným výložníkem umožňuje přemisťování břemen až o hmotnosti 28 tun.
Automobil je vybaven naftovým, vznětovým, čtyřdobým vzduchem chlazeným motorem o výkonu 170 kW při 2200 ot./min. Motor pohání nejen vozidlo, ale přes kardanový hřídel, i dva dvojité hydrogenerátory napojené na hydraulické obvody otočné části.
Jeřábový rám je vybaven čtyřmi hydraulickými podpěrami zabezpečující stabilitu při práci.
Z provozního hlediska je jeřáb určen jako universální prostředek určený k provádění manipulace s břemeny – zejména při skládacích, stavebních, opravárenských pracích.
Až osadím buben s lanem (poslední práce), pak již patrně nebude možné zasunovat díly ramene - budu muset vyřešit napnutí lan mezi kladkami a kladnicí s hákem.
Model plánuji vydat ofsetem, jako další sešit v klasickém měřítku 1:100. Bude se dát sestavit jednoduchá verze (cca 12 dílů) a složitá. Zde bude na výběr mezi přepravní polohou doplňkového dílce výložníku a pracovní polohou.
Po slepení pracovního modelu mohu říci, že složitější varianta modelu, zvláště pokud se dělají pohyblivé mechanismy, dá hodně zabrat. Model není určen jen "miniboxovým" modelářům, ale i těm, kteří si chtějí hrát se spoustou drobných dílků.
Závěrem bych doplnil pár info o předloze:
AD 28 je jeřáb se čtyřdílným teleskopickým výložníkem délky 26m s možností montáže stavebního nástavce, postavený na upraveném automobilovém podvozku TATRA 815 PJ 28 170 6x6.1.
Plně otočný vršek (v rozsahu celých 360 stupňů) se sklopným výložníkem umožňuje přemisťování břemen až o hmotnosti 28 tun.
Automobil je vybaven naftovým, vznětovým, čtyřdobým vzduchem chlazeným motorem o výkonu 170 kW při 2200 ot./min. Motor pohání nejen vozidlo, ale přes kardanový hřídel, i dva dvojité hydrogenerátory napojené na hydraulické obvody otočné části.
Jeřábový rám je vybaven čtyřmi hydraulickými podpěrami zabezpečující stabilitu při práci.
Z provozního hlediska je jeřáb určen jako universální prostředek určený k provádění manipulace s břemeny – zejména při skládacích, stavebních, opravárenských pracích.