Eso
Napsal: 19.02.2011 16:50
Taky budu mít k esu několik výhrad :
- drobnosti jako koncová světla nebo klimtizace nad stanovištěm (klimu nemá pouze 363.002).
- eso s monobloky snad ani nebylo (jak napsal Zemi).
- nejsem si jist, zda ten "hrb" (kryt ventilátorů) nemá být obráceně.
- ty polopantografy jsou asi nejvíc vidět, hodím takovou vzorovou bokovku a detail pantografu (ten asi není z esa):
Teoreticky by střed pantografu měl být nad středem podvozku.
A model, samozřejmě ve třístovce :
- správnému umístění polopantografu jsem se pokusil pomoci otočením kloubem vzad, ale česká esa to tak nemají.
- trochu mě zaskočila konstrukce, kdy se kastle lepí na podvozek jen čely . Doháněl jsem to podlepením podélníku tak, aby se mi opřel o krabici podvozku.
- druhý stroj je 363 ze stránek http://www.doprava.unas od Jana Fabiána.
- drobnosti jako koncová světla nebo klimtizace nad stanovištěm (klimu nemá pouze 363.002).
- eso s monobloky snad ani nebylo (jak napsal Zemi).
- nejsem si jist, zda ten "hrb" (kryt ventilátorů) nemá být obráceně.
- ty polopantografy jsou asi nejvíc vidět, hodím takovou vzorovou bokovku a detail pantografu (ten asi není z esa):
Teoreticky by střed pantografu měl být nad středem podvozku.
A model, samozřejmě ve třístovce :
- správnému umístění polopantografu jsem se pokusil pomoci otočením kloubem vzad, ale česká esa to tak nemají.
- trochu mě zaskočila konstrukce, kdy se kastle lepí na podvozek jen čely . Doháněl jsem to podlepením podélníku tak, aby se mi opřel o krabici podvozku.
- druhý stroj je 363 ze stránek http://www.doprava.unas od Jana Fabiána.